10 January, 2013

Aqil dan Lukisan



Aqil memang suka melukis. Saya dah banyak juga up N3 Aqil dan lukisan-lukisannya. So, hari ni nak kongsi lagi sekeping gambar hasil kerja tangan Aqil. Hahahaha.....mesti ramai yang tahu watak-watak dalam lukisan Aqil tue. Ni dia lukis dengan imaginasi yeppppp.... Impress tau saya sebagai Mama.





Rajin-rajin melukis yeppp, Aqil



:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

22 comments:

cik beLLanan said...

y paling besau tu sandy kan ? hehe. pandai dia lukis. hehe

Cik Nur said...

cmel2 lukisannya..!
warga spangebobs.... :)

UniMeOw said...

yeah,,uni pun suka melukis!
btuah la aqil dpt mama yg menyokong minat dy..(^_^)

Misz Mieza said...

Spongebob & the geng! ^_^

Deqla manjew said...

wahh comel! tgk gmbr pun bole tau dah tu sponge bob & friends..

are_lin@yu said...

hihi ada bkat ni...

Kesuma Angsana said...

he he kreatif2 dan berbakat

N.Aima K said...

wah pandainye dia melukis!!

lelamaisara said...

wah cantik juga lukiosan nye tu kak..kalu sya tak reti jugak nk melukis tu..tangan kayu..hehee

Edy Fee said...

pengaruh spongebob.hahahahaha

Si Matatajam said...

Geng2 spongebob tu...pandai Aqil

Anonymous said...

Thаnks for youг personal maгvelous posting!

Ӏ quite enjoyed reading it, you're a great author. I will always bookmark your blog and may come back in the foreseeable future. I want to encourage continue your great work, have a nice holiday weekend!
Look at my web site - symptoms aches

Dayana Bahar said...

ada gary the snail.. spongebob, ... pengaruh kartun hehe

boni kacak said...

baiklah...lukisan dia lagi cantik daripada lukisan saya..hahaha

Cik Aini said...

kenal sgt la dgn apongebob tu CiM oii.hehehe bakat melukis dah ada tu :)

Yana Libra said...

spongebob! hehe~ :p

dya bunga said...

ada pic patrick lah..hihi

9n0L4 said...

hehe. pandainye die lukis. :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik gak lukisannya..ada bkt besar.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

pandai lukis comel2 jer hasil lukisan tu hehehe

nanieybarnieylurviey said...

Kejiranan sponge bob!!

Chic Na said...

tau watak2 dalam tu. pandai aqil. terus asah bakat tau.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget