02 January, 2013

WW : Jadual Liga Perdana (Johor FA) Musim 2013



Saya penyokong tegar bola sepak Harimau Malaya dan Harimau Selatan.

Jom tengok jadual perlawanan yang akan berlangsung antara pasukan Johor dengan pasukan lain dalam pertempuran Liga Perdana (Johor FA) Musim 2013



JOHOR SOUTHERN TIGERS

Johor Southern Tigers - Johor Bahru, Malaysia








:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

17 comments:

Cik Aini said...

aisehhh
peminat bola rupanya CiM..
huhu ai x bapa minat sgt..

boni kacak said...

tak sabar nak tgk apa hasil johor beli star2 bola sepak ni

are_lin@yu said...

chaiyok johor!!!hihi

Mrs Velentine said...

sabah pun liga perdana gak..huhu

Mira Adzlia said...

kali ni mmg Johor kuat la...sbb rmi pemain hebat...huhu

BERT said...

waaa tak sabar nak tgk liga johor ni!

Deqla manjew said...

haha.. peminat bola sama mcm MV eh.. deqla x minat lgsg.. :p

N.Aima K said...

wah dah sedia timetable kih3x

Cik Nur said...

baru tahu..akak minat bola..
nur xminat sgt, tapi kalau kat tv tu layan jugaaa...hihih

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

owh kak niena peminat bola rupanya hehehe...blh geng dgn husband wani hahaha

Chic Na said...

tak minat tgk game. minat nk tau result je. hihi..

nik ros said...

nik peminat bole kelate tapi boleh gak sokong johor kdg2 sebab hubby org sana..hehe

Nurul Husna Mohd Hassan said...

wah minat bola rupanya akak ni.. :)

Kesuma Angsana said...

x sabar pasukan mana terbaik nnti

Si Matatajam said...

Wah bersemangatnya CIM

dya bunga said...

wah..dya kalau harimau malaya ada game dya sokong..

Arina Shamsul said...

hehehehe..bola2 ni saya kurang kak,tp kalau dah depan mata layan juga.hehehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget