21 January, 2013

Pilihan Raya 2013



Info terkini dari PWTC:

Tarikh Pilihanraya telah dihantar ke Pejabat Peguam Negara. Parlimen dikhabarkan akan dibubarkan pada hari Jumaat 22 Februari 2013. Oleh itu, Penamaan Calon akan dibuat pada 16 Mac 2013 iaitu hari Sabtu.

Maka dengan tarikh-tarikh yang tersebut di atas, tarikh Mengundi akan jatuh pada hari Sabtu 30 Mac 2013.

Bersiap siaga semua jentera untuk menghadapi Pilihan Raya yang akan menentukan arah tuju Negara untuk 4 tahun mendatang. Bersama-sama kita memartabatkan maruah bangsa, martabat Melayu, Institusi Beraja dan Agama Islam.

Masa depan kita terletak ditangan kita...

Undi adalah rahsia. Hanya kamu dan Allah s.w.t jua yang tahu.

Info dari sumber yang boleh dipercayai. Sekian...
:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

26 comments:

jeBateja said...

Yeaaaa............nak mengundi.....yeaahhhhh

Cik Aini said...

heheheehe
undi adalah rahsia..so bijak2 kan lah diri kita memilih siap yg patut mngetuai negara kita ni kan CiM kan :)

Anum said...

jom ngudi

Deqla manjew said...

marilah kita... pegi mengundi.... :)

are_lin@yu said...

btl..dgr jgk 30/3..hehe..undi ada;ah rahsia..first time ni

Nyue said...

jom mgundi..sape yg blom daftar cpt2..hehee

wan nurul hezrina abd halim said...

jam sama2 kita undi pemimpin kita..

Cik Nur said...

bila musim mengudi, pasti akan ada lagu ajak org mengundi dekat tv kan..

mcm mana tah lagu tu..nur lupa...
hihihi.. :)

lelamaisara said...

undi adalah rahsia...wah tak sabar plak nak mengundi..ecewah..semangt ni...

Daddy Ziyyad said...

lama tak dengar lagu "Mari lah Mari...Kita Mengundi..."..nostalgia betul..

Mrs Velentine said...

x sabar nak ngundi..first time lah katakan

azievee said...

Yeah x sabar nak mengundi...first time ler katakan

azievee said...

Yeah x sabar nak mengundi...first time ler katakan

LYAfrina said...

lya x pnh pegi ngundi sblum ni..insyallah..thn ni akn start ngundi

TiranaAduka said...

salam
Selamat mengundi cm
Undi jgn tak undi.

gadisBunga™ said...

nak balik kampung...mengundi. yeah!

boni kacak said...

dua bulan lagi.. pastikan buat pilihan yang betul.. demi kebajikan kita sendiri dan mereka2 yang susah.. :)

izan mama mia said...

teruja nak balik kg mengundi..alamak..leh sambut besday kat kg laaa..bestnyer

Deq's Qienz said...

insyallah tahun nih dq dapat mgundi kot..pestime ni xcited jga.kak bg nomot tel ya nk add masuk grup whatsapp

Wak Gelas™ said...

muger2 negara akan tetap aman damai sejahtera sentosa senantiasa.., amINn

Ema Blog said...

kena balik mengundi ni..

Mieya Atiera said...

Belum cukup umur. hihi

dya bunga said...

dya xdftr lgi...huhu.. semoga membuat undi yg tepat

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

jom2 pakat2 mengundi hehe

sHaRiNa eLyaNa said...

wah nnt sha da bole mngundi hehe

Chic Na said...

jalankan tanggungjawab masing2. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget