23 January, 2013

WW : Berjiwa Rakyat




Berdarah Raja tapi tidak kekok berada di padang bersama barisan pemain yang berbau peluh.



Bagindalah orangnya yang mewarnai sukan bola sepak Malaysia. Kerana Bagindalah stadium-stadium penuh terutama Stadium Tan Sri Hj. Hassan Yunus, Larkin setiap kali ada perlawanan lebih-lebih lagi yang melibatkan Johor Darul Tazim FC.



:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

20 comments:

Anum said...

:)

boni kacak said...

kadang2 boleh juga jadi sumber semangat pada para pemain :)

Cik Nur said...

Baguskan..betul2 berjiwa rakyat...
dan setuju kata boni.. :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mmg berjiwa rakyat...mcm ni la yg kita nak kan

Nyue said...

:)

lelamaisara said...

betui2...kerana baginda la saya sekarang layan bola,,hehhehee

N.Aima K said...

!fuh TMJ

Mrs Velentine said...

terbaekllah...tapi x le tengok video

Deq's Qienz said...

wahhh bguslahhh.bru rakyat suka.

are_lin@yu said...

wahh dahlah nsem..ehe

Daddy Ziyyad said...

Jambang dia dah follow jambang bapak...hihihih...

Deqla manjew said...

pembakar semangat! hurm.. xleh tgk video la..hukhuk..

hazwan hairy said...

tahun ni sokong jhr..haha

Solehah Shamsuddin said...

Untung orang Johor.

Misz Mieza said...

Semoga lebih ramai kerabat diraja yang berjiwa rakyat macam ni.. =)

nanieybarnieylurviey said...

:)

Ayie Abas said...

salam :)

suka tgok raja yg berjiwa rakyat nih :)

sHaRiNa eLyaNa said...

ah..lau bole smuanya pun ok hehe

Cik Aini said...

bola lagik..erkkkk larikkkkk
hahahahaha

Sultan Johor mmg selalu turun padang kan..selalu baca Sultan Johor mesra dgn rakyat :)

Chic Na said...

cayalah TMJ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget