19 January, 2013

Tak Boleh Komen???



Selamat Hari Sabtu yang ceriaaaaaa....

Tengok tajuk tue? Tajuk tu adalah berkenaan dengan saya. Saya yang bernaung di bawah Cinta itu Misteri.

Yeaaaa....saya yang tak boleh komen beberapa blog. Blog siapa???? Meh tengok senarai ni. Tak tahu kenapa, ada sesiapa boleh tolong tak? Puas klik button komen. Skang sedang bersiaran melalui lappy, nanti nak try guna 'Nota 2' pulak kotkot berjaya....

Blog yang saya tak boleh komen hari ini sewaktu melakukan BW secara sepantas kilat;

  1. Blog Yumida dalam N3 Join Google +
  2. Blog Fariza tentang kita dalam N3 Alamanda bersama Yana ! ♥
  3. Blog Dieyna dalam N3 Tahniah JOzan..
  4. Blog Miss Banu dalam N3 Siapa Juara Maharaja Lawak MeGa Pilihan Korang?


Motif N3 ini adalah untuk memudahkan saya terjah terus melalui Nota 2 sebab saya pown tak mahir lagi guna Nota 2 ni. Masih belajar melalui web-web tutorial percuma.

Semalam saya tengok bola di stadium JDT vs ATM. Pengakhiran 2-2, dan permainan sangat menarik. Nanti saya up N3 dengan gambar2 yang menarik untuk tontonan anda semua...

JOHOR, LUASKAN KUASAMU!!!!!




:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

13 comments:

Unknown said...

mungkin lmbt loading kot..huhu..xpun internet prob..huhu

Miss N™ said...

dah boleh komen ye...
agaknya tadi masalah ape eh..?

Liyana Anuar said...

johor skang byk pemain hebat2..hehe~

kinara kinatara said...

kina xpandai jugakguna kecangihan henphone..:)

Nurul Says said...

!fuh bersemangat sungguh!!

9n0L4 said...

tak sempat nak study problem. dah setel kan. hehe.

Cik Ai said...

dah boleh ke CiM..
blog ai bleh x?hehehe

Unknown said...

aduii harini pun deqla lmbt dpt komen blog org..ada yg smpai bertimbun kot deqla komen dlm 1 entri..sengal la tenet!!! arghhhhh

mummyrinazone beauty said...

cer bukak balik kak entri2 maybe boleh..

Mrs Velentine said...

seri lagi..nak menang..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

skang ni dh blh komen kan kak

sHaRiNa eLyaNa said...

mgkin line xok kot hehe

Chic Na said...

dah boleh komen kan kak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...