02 January, 2013

WW : TERBABAS



Lokasi     : Berhadapan Kedai Makan E-Bu, Bekok, Labis
Situasi     : Terbabas
Tindakan : Bantulahhhh...... Nasib baik hero kami ramai masa tue.

Haaaa inilah yang terjadimasakamidudukmakan di Kedai Makan E-bu seperti yang saya ceritakan dalam N3 yang ini Berkelah Di Air Terjun Sungai Bantang 






Berhati-hati memandu yeaaaaaa.....





:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

28 comments:

Daddy Ziyyad said...

boleh jalan balik ka tu? tak patah spring?

Chic Na said...

tinggi jugak tu jatuh. nasib baik ramai hero2 malaya. ;)

are_lin@yu said...

alahai tinggi jugak tu..

Mrs Velentine said...

hati2 di jalan raya

Cik Gee said...

amboi camno boleh terbabas tu.. dasat2.. jalan elok je tengok.. hurmm

aku HaniAsyira said...

lepas ke tak tuh??

Yana Libra said...

camne leh terbabas tu kak? mesti tak perasan yg jalan tu tinggi sebenarnya kan??

TiranaAduka said...

salam cm
Mulakanlah sesuatu dgn bismillah.
Lawatan senja.

nik ros said...

tinggi gak tu.tak rosak ker bawah kete tu..huhu

izzah said...

Nasib baikla sikit je tu...

Cik Nur said...

tggi tuu..!
jalan licin ke...

boni kacak said...

mak aih.. memang tinggi.. nasib baik ramai orang2 kita yang baik hati...

Deqla manjew said...

haishh.. dugaan org nk p mkn angin...huhu.. so, blk camne??

Nyue said...

tinggi tuu....pemandu lena ke??

BERT said...

la hai cmana blh terbabas tu... sebaik tak truk ya

Nurul Husna Mohd Hassan said...

tak perasan la tu..

intanfirdaus247 said...

pemandu x nampak kot

Kesuma Angsana said...

kena lebih hati2 specially bila musim hujan kan

Si Matatajam said...

Nasib baik ramai hero2 yg membantu...

dya bunga said...

nasib baik ramai yg tlg..huhuhu

Arina Shamsul said...

wah kak,tengok entri ni terus rasa seram ,sbb time g melaka hari tu pun kami xcident.nasib baik kami semua dilindungi ALLAH.

Huhuhu.

fieda said...

berhati hati ye..

wan nurul hezrina abd halim said...

more beware pas nie kak..kadang malang tak berbau ada jer di mana2 kita dah berhati2 tapi orglain plak tak hati2..

N.Aima K said...

uish kenapa ni? spttnya letak lah penghadang..kalau siang pun kita x perasan kalau malam lg lah hu hu hu

Ain Dzaya said...

tingginya jatuh..nasib baik ada ramai hero yang membantu....

Deqla manjew said...

Haahh..tu la ...x sgka sgt..tp mende dah nk jadi kan...naseb xde kemlgn jiwa....kalo x..x dpt jmpa GSF..huhu

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tinggi tu..nasib ramai yg bantu

nini said...

takut tengok gambar ni...nasib baik ramai yang sudi tolong....=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget