04 October, 2012

Orang Tamak Selalu Rugi

Selalu dengar tak pepatah ini "Orang Tamak Selalu Rugi"

Memang pown kannnnn....



Jadi, moral of the picture
Jangan ambil kalau bukan hak kita
Jangan ambil kalau dah tak boleh ambil
Jangan gelojoh sangat
Jangan suka ambil hak orang (ehhh...maam takde kene mengena dengan gambar ajer..)

Hahahaha....lepas ni mesti saya dikecam oleh peminat-peminat kucing seantero dunio. Si Comot, nanti akaQ tolong samak gam kat bulu ehhh...kalau tak leh tanggal jugak, kita gi ladang kambing buat cukur jambul. Miahahahaha....

p/s: Nak balik....esok saya cuti :))


:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

17 comments:

LelakiSemalam said...

nak jugak...hehe!

Mrs Velentine said...

siannya comot.

Cik Nur said...

siannya diaa..hihihih...
muka minta simpati tu..

eMMe said...

Salam Kak Nina, kalo dah kene gam, bulu kucing kalo di cukur, leh tumbuh ke? tak boleh kan, heheh..sian lak tgk, huhuhu...

Chic Na said...

sambungannya.. bagai anjing dengan bayang2.

ciannya lah kucing tu. abis comot. nampaknya kena cukur jambul la, gam kot mesti susah nak tanggal. ;)

Si Matatajam said...

Ala siannya comot..tak pasai2 nak kena cukoq bulu...

cikeyrah said...

la kesiannye,boleh tumbuh balik ke bulu dia nnt . .

zila manaf said...

eee sian die......tp tulah tamak ngat hehe

~Cik Sweety~ said...

mata terus tertumpu kt miau tu..kesian kan..hehe

Kesuma Angsana said...

ala sian ler pulak hehe

Deqla manjew said...

betul.. penah dgr.. org tamak slalu rugi, mcm anjing dgn byg2nya.. :)

dya bunga said...

kesiannya..xpasal2 botak..haha

Cik Aini said...

adoii
tu la kan..jgn tamak2,bersederhana sudah..nti CiM kasi tahu sama dia tau.hihihi

C'Jai said...

alah kesiannya..menyesal akak tengok gambar ni...alaaa..kesian..kesian..harap2 ada yang baik hati untk mebersihkannya...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

haha kesian meow tu

Yana Libra said...

boleh buang tak gam tu kak? huhu..kesiannya~

9n0L4 said...

huhu. kesian nye die terlekat kat situ jugak. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget