20 October, 2012

Tak Geli Pown~~~

Hahahaha, tajuk belagak giler.


Jangan ada yang muntah hijau yeaaa bila tengok beberapa keping gambar di bawah nie....

Especially ... Dya, Ayu, Lelamaisara & jugak Ai yg kaki gelak tue

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
!!!!!!TARRA!!!!!



Kalau tak silap, gambar ni diambil pada tahun 2010. Masa ni di Zoo Johor, ada pameran 
Binatang Liar.... Binatang Kesayangan Ku... 

Lihatlah...kami sekeluarga memang tak takut ular. Cuma Abang dan Adik tu takut kot-kot kalau harimau disebelah tu terkam. Mana taknya, tangan dia tu dok macam nak mencapai jer....hehehe...


Haaaaa....yang ni masa kami (saya & en.hubby) pergi honeymoon last year (2011) di Sabah. Pemandangan diambil dari Green Point di mana tempat pemuliharaan binatang liar di Sabah.

Liar tauuu....So, ular sawa tu terpaksa sealed mulutnya kerana masih ada bisa. Seram juga kalau sawa tu memberontak dan membelit badan saya. Argggghhhhhhh....taktau dah skang ni kat mana. 


Yang ni ular lidi jer, tak boleh pegang dengan tangan takut akan membahayakan diri sendiri dan juga membahayakan ular itu sendiri.


So.... sapa yang dah muntah tue???

Amacam? Okey tak kesinambungan cerita dari Karukord Jagaus?



Sekian terima kasih :)

:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

23 comments:

Solehah Shamsuddin said...

wah bsarnya ular. dhla td tgk cte anakonda.hehe

Cinta Misteri said...

Solehah....tulah, sbb tengok anaconda lah teringat nak wat N3 ni.

Mengantuk nie, layan blog jap

~Cik Sweety~ said...

minta ampun la yea.. d bgi sejuta pun xkn pegang makhluk ne.. haisshh

Karukord Jagau's said...

waaaa...berani jugak ye pegang ular....bagus2 (^__^)

Ammelia Yusoff said...

hahaha ingat geli apa tadi

Chic Na said...

huhuhu.. salute lah. memang berani. habis la dya pengsan tengok. :)

lelamaisara said...

oh TIDAKKKKKKKKKK.........kak saya tgok pon dah geli ngan ular ni lagi la nak pegang...tidak mungkin..hahhahahaha...

pernah tau mimpi ular ni jatuh kat badan saya....sampai bape malam saya takut nak tido...terasa je dia ada kat badan saya...huwaaaaaaa.....gelinye....huhuuuuu

Yana Libra said...

beraninya akak!

are_lin@yu said...

oh tidakkkkk..xsnhup nk tgk trtgk jgkkkk...xbaik tau wt gni...hihi..trsa kt tgkok ni haaa..haha..brninya siap siap pgang kt kpla lg tu haaa..klu ayu ddk 100m pn alahai xbrni dh..kasi suspen ni..hihi

Deqla manjew said...

Penah gak pegang ular tp nk pelok gitu dlm mimpi pun x sudi...ngeee

Anonymous said...

I just signed up to your blogs rss feed. Will you post more on this subject?

C'Jai said...

hehe..memang berani...
akak.....berani jg...errrkk..

Cik Aini said...

oh no!
yg ni mintak mahap awai2 lah,nk gelak pun xbleh ni kalo bab2 ular2 nih..kang ada yg pengsan kang :)
nk tgk pun geli tmbh nk pegang,

Fyi CiM...ai x pnh jejak kaki ke tmn ular,sggup tggu kat luar ms ank buah ai masuk tmn ular tu :)

**tabik spring lah kat CiM sbb berani pegang siap snyum lagikk.kalo ai lah,cnfirm pegang smbil ayaq mata meleleh.hahahaha

Cik Nur said...

perghhhh..cayalah akak.!
kalau nur, xberanilaaa..!

takutt..! nur rasa sah dya lari tak cukup tanah ni.. sebab byk gambar ular ni..hehehehe..

akak, harimau tu harimau hidup eh..?

Arina Shamsul said...

tak geli pon~~~~ hahaha

ni hah siap tengah makan aiskrim lagi tengok gambar ko ni dear..kekekeke.

Che Rosliza Che mat said...

gelilah...cr tengok..

fieda said...

eiii..geli la tgk ular tu...kalau depan mata mau fengsan dulu..

kinara kinatara said...

geli...tidak....ku tak mungkin memegang ularr..:)

Mrs Velentine said...

teringat pula anaconda..takut

wan nurul hezrina said...

wallllla waeei meremang bulu kaki bulu kening n semualah...exotic sungguh...eii nak komenpun dah geli geleman

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

eeeiiii geli geleman la kak

9n0L4 said...

euwwww. beri duet 1k pun, takmo pegang binatang ni. hehe.

Kwhlvbte said...

teringat pula anaconda..takut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget