27 October, 2012

Terima Kasih Daun Keladi

Terima kasih pada semua yang sudi jengah dan baca-baca blog saya yang tak seberapa nie. Terima kasih juga pada semua yang sudi komen-komen N3 saya yang biasa-biasa tue. Terima kasih pada semua yang sudi follow saya dan tak jemu-jemu datang dan datang lagi setiap kali ada N3 baru dari saya. Terima kasih yang tak terhingga pada keluarga GSF yang sentiasa memeriahkan suasana di bog saya.

Sebenarnya N3 terima kasih ni adalah yang terlewat untuk Chic Na dan Waniey. Tapi bukannya saya melupakan mereka yang dah bagi hadiah kat saya. Cuma saya tak sempat saja, nak snap-snap gambar, download, tunggu matahari, susun ayat-ayat puitis.

Waniey mengirimkan brooch istimewa tanda persahabatan. Terharu saya menerimanya. Waktu saya mendapat kiriman, Waniey diketika itu sedang menghadapi ujian dalam hidupnya. Semoga Allah memberikan jalan yang terbaik untuk Waniey & Qalief. InsyaAllah, saya juga ada sesuatu untuk Waniey moga dapat membantu meringankan serba sedikit kegusaran di hati mereka.



Kiriman seterusnya baru saja terima seasa lepas daripada Chic Na. Actually Chic Na bagi hadiah birthday. Birthday saya bulan lepas, terharu plak bila terima. Dalam bungkusan tu ada coklat dan coin purse dan dicetak dengan nama CiM (initial bagi nama saya di blog). Comel tak???? Terima kasih Chic Na, tak tau nak cakap apa dah.


Owhh yaa, untuk coklat yang Chic Na krim tue, memang sedap. Terasa keenakkannya. Sesiapa kalau nak order, bolehlah ker FB page CikNa's Coklat Haven (CCH). Like tau jangan tak like, lepas tu ajak kawan-kawan skali eahhh.


Okey itu saja ucapan terima kasih saya.

Eahhh...cerita pasal hadiah birthday saya, saya nak ingatkan kawan-kawan, Mama Arina dah war-warkan aktiviti baru. Gi lah jengah ke blog Mama Arina yeapppp.....





:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

17 comments:

are_lin@yu said...

wahh beznya dpt adiah..hihi..thniah dear..;-)

Unknown said...

Wahh untung la kak..comel jek hadiah smua... ;-)

Deq's Qienz said...

Murah rezeki cim..baeknya ati diorg nihh

kinara kinatara said...

alhamdulillah..murah rezeki..

baik mereka sen=mua..


cokelat tu nampak sedap:)

Si Matatajam said...

Mmg tak sabaq nk order cekelat ngan chic na.. Murah rezeki CIM..

Miss N™ said...

comel semuanya..
dan coklat cikna mmg sedap.. :)

Chic Na said...

sama-sama kak.

jgn lupa guna coin purse tu. :)

Himawari Mirsada said...

wah cumel coklat tue,untung CM

Arina Shamsul said...

Alhamdulillah..saya pun dapat gak dear :) tapi belum juga buat entri lagi....

Mrs Velentine said...

cantik coklat tue

dya nasir said...

dpt hadiah coklat tu..hihih.mesti sdp an cik na buat

mummyrinazone beauty said...

wahhhh bestnyer dapat banyakkk adiah2..seronok3x.hehe

ooo jap lagi nak g tgk mama arina plak

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

cantik coin purse yg chic na buat tu...

hope kak suka la hadiah xseberapa tu yer....

9n0L4 said...

sedapnyeeeee coklat chic na. ;)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

murah rezeki akak :)

Anonymous said...

I look forward to reading more of your articles and posts in the future, so I've bookmarked your blog. When I see good quality content, I like to share it with others. So I've created a backlink to your site. Thank you!…

lelamaisara said...

Alhamdulillah ..rezeki tu kak....

Coklat cikn tu memang best kan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...