16 October, 2012

Sentap!

Assalammualaikum semua...

Hari ini saya SENTAP. Kenapa SENTAP......?

Sebab....sebab....hurmmmmmm takpalah, saya memang SENTAP, nak buat macam mana, hangin jugaklah jadinya. Okey, tak payah cerita pasal SENTAP lagi.

Nak cerita pasal amuk boleh tak? Siapa pernah mengamuk? Siapa pulak yang pernah di amuk? Ngeri tak bila berhadapan dengan situasi amuk? Agak-agaknya lah kannnn, apa perasaan kita/anda/kamu bila berhadapan dengan situasi amuk. Mesti SENTAPkan. Kemudian panik.

Nak cerita pasal panik pulak lah.... Kenapa nak panik? Sebab ada buat salah? Sebab rasa serba salah? Sebab asyik saja dipersalah? Memang serba serbi salah lah kan bila kita panik, semuanya jadi tak kena. Bila panik mesti pekerjaan yang kita nak lakukan akan menjadi salah. Haaaaa mulalah waktu tu jiwa bagai di SENTAP-SENTAP.

SENTAP, AMUK, PANIK....memang saya masih SENTAP, dan akan bertambah SENTAP bila berhadapan dengan amukan dan secara langsung terus jadi panik.

Jadi.....hati-hati, kerana mulut badan binasa, kerana jari diri dicerca, sebelum buat sesuatu tindakan fikir buruk padahnya terlebih dahulu. Bukan mudah nak puaskan hati semua orang, bukan mudah menegur seseorang. Jadi, sekali lagi diulangi..........hati-hati, tindakan kamu boleh jadi membuatkan seseorang SENTAP dan mungkin juga akan mengAMUK sampai semua orang jadi PANIK.

Sekian sahaja.....maaf kerana saya masih SENTAP.




p/s: Maaf untuk N3 yang ntah apa-apa dan sangat ganazZ 21SG


:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

17 comments:

Arina Shamsul said...

Dear,takmo sentap2 ok :) senyum sikit..ngeee~

Mira Adzlia said...

sila jgn sentap2...jum hepy2..sekian~~hihi

dya bunga said...

xmau lh sentap2..takut dya tgk org sentap2

are_lin@yu said...

dear takmo sentap2 ya..cenyum cikit..hehe

LydSunshine said...

Sentapnya entry ni sampai saya jadi panik.

Mieya Atiera said...

Sabar okey. Kerenah orang nie macam-macam, jangan sentap2 dah.

CikNana said...

jgn sentap..mantap baru ngm.hehe

boni kacak said...

adeh.. ni kenapa ni?? mohon bersabar ye

Deqla manjew said...

deqla baca pun tersentap baca.. bkn sentap tu..tp kaget..hihi..x sama kan..eh komen mama n ayu sama...pakat komen ke? hihi

lelamaisara said...

la kenape ni kakak.....tak mau sentap2 la ye....sabar ok...

Cik Nur said...

please..please..please..jgn sentap-sentap... tenyum sikit la akak.. :)

Khairun Solehah said...

fuh,sabar k.. senyum sokmo=)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tlg jgn sentap CIM...wani merayu ni hahahaga....senyum sikit :))

Chic Na said...

sabar kak. tarik nafas.. lepas.. harap2 cpt la mood kembali ok. :)

C'Jai said...

hehe..sabar ye CiM..manusia ni macam2 tak terikut kita rentak dorang...

Si Matatajam said...

Sabaq CIM Sabaq...Setan dah mula hasut tu..cpt2 Istighfar...

wan nurul hezrina said...

dengan siapa plak yang disentap2..huhu relex tak mo sentap sentap..buat kepala jadi serabut n panik datang.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget