10 October, 2012

WW : Passport Meow

You all tau tak Meow a.k.a Kucing pun ada Passport. Meh jom tengok kalau tak percaya...



Namanya Colet, meh tengok dia comel tak???? 
Bukan jer comel, gebu, gemuk, gedempol...segala G laaaah.
Ni kucing couzin saya yang kami panggil uUL
(sila abaikan jari kakak saya yang tak buat pedicure medicure tue)

Cantik tak? Body dia ada bunga. tengok siap ambil gambar semua sisi, kalau kucing saya dah merayap ntah ke mana-mana lah....

Ni catatan suntikan. kalau tak silap BSG

Siap ada barcode haaaa.... Canggih tak? Murah jer kalau nak buat, RM30 sekor.

p/s: Kucing sapa yang dah ada Passport??? Tuannya kata nak bawa Colet pergi USS. hehehe :))

:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

27 comments:

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mula tu ingatkan tipu2 jer..rupanya betul hahahaha

Yana Libra said...

wah...kucing pun nak masuk USS kan..hehe~~ jeles :P

kayyana said...

wah.. bestnyer... comel.. kucing pun ade passport.. yelah kucing kan binatang kesayangan kan.. hehehe.. comellah .. serius..

wan nurul hezrina said...

laa kucingpun ada pasport..seronok lah dia g jenjalan.hehe

eMMe said...

wahh..sis, ni bukan kucing biasa2 ni Sis.. siap ade pengenalan diri... kalo hilang, mau menangis sis... corak bunga tuuu..mmg special kucing ni... jaga lek lok sis... bukan senang nak dpt, kalo dpt kat tgn org yg tak sepatotnye... fuh!!! bergumbira la...

Daddy Ziyyad said...

fuiyooooo..

ada passport! Ni betul2 sayang kucing ni :)

Deqla manjew said...

wahh.. hebak la kucing tu.. org pun ada yg lom ada ic.. haha

Chic Na said...

baru tau kucing kena buat passport jugak ek. hihi.. cam comel je kucing tu.

Cik Nur said...

kalau nak bawa naik kapal terbang kena ada pasport eh..?

kalau nak buat saja2 boleh x..? hihihi

dya bunga said...

haha..kelas tu..ada pasport..haha..dya xde kucing lah

Miss BaNu said...

comelnya kucing tuh rasa nk culik jer hehe..kucing si Zizan tuh ada passport gak hehehe

are_lin@yu said...

wahh first time ayu tahu..hehehe

Che Rosliza Che mat said...

kikiki...kelakarlah pulak....kucing pun ada pasport...

Arina Shamsul said...

hehehe..time buat pasport tu ada mintak surat lahir tak?hehehe.

Kesuma Angsana said...

he he but KA mmg penakut kucing

ANIM said...

ini betul-betul rupanya, heee

IntaNBerliaN said...

hebat tol kucing sekarang ni.. sy gak yg xda.. hihii

CikNana said...

ala..maju betul la..hehe..cantik tu kucing ada munge eh..btw,follow sini.:)

lynn kamarul said...

hehe zaman dah moden, haiwan pun ada pengenalan diri

Mrs Velentine said...

lah ingat kan tipu..rupanya betul

Mrs Velentine said...

lah ingat kan tipu..rupanya betul

Cik Aini said...

wawawah..
besnya kucing tu tuan dia siap nk bw g uss lagikk.hebat lah CiM :)

eh nti time main2 bagai,kucing main jugak ke?kang ilang plak tuan asyik main je.hehehe

MumMe said...

Fluffy mumme sekeluarga belum ada passpot.....cool lah colet...mmg unik corak dibadannya tu...

Anisa Anuar said...

tak pernah ada kucing...baru tahu ada passport gk

baca ni dari saya...done bw sini

http://anisa-mylife.blogspot.com/2012/10/review-real-steel.html

CekbOlat-bOlat said...

haha . comel .
untunglah kucing .kita yg manusia ni pun tak pegii

Masz Sidek said...

wah... baru tahu kucing pun ada pasport...

E'in said...

nasib baik laa ai xsuke kucing yu.. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget