10 December, 2012

Demi Masa



Terima kasih pada semua pengunjung yang tetap setia menjengah walaupun tak ada N3 baru. Saya minta maaflah sebab bulan sebok saya dah datang. Hujung minggu ni saya akan duduki peperiksaan (cheeewah...macam budak sekolah pulak). Terima kasih juga pada kawan-kawan yang sudi komen N3 saya yang dah lama-lama tue.... Appreciate sangat :)

1 hari kita ada 24 jam. Semua dapat jam yang sama tak lebih tak kurang. Terpulang pada masing-masing membahagikannya. Untuk saya, saya akan menggunakan masa saya semaksima yang mungkin. Dan akhirnya.... saya mendapat demam, selsema dan batuk sejak Selasa lalu dan kini dah pown seminggu. Ingatlah update N3 Tak Sihat saya tue, kemudian hari Jumaat lepas saya dihalau balik oleh Boss sebab saya masih tak sihat. Hehehehe...pergi klinik, doktor tak bagi MC pown, tapi bagi surat disuruh berehat. Hurmmm...hampeh jer.

Dalam tak sihat tue, sempat lagi pergi Party malam Sabtu tue, lepak dengan kawan-kawan sampai pukul 2 pagi tak hengat nak balik, walhal badan dah seram sejuk dan masih berbatuk-batuk kecil. Nasib baik masa drive balik tue okey dan selamat sampai ke rumah. Nantilah kalau saya free saya upkan N3 Part tue, memang happeing sangat. Sebab tue sayang sangat kalau saya miss party tue.

Then Sabtu memang melepek kat rumah ajerlah, tapi sebelah petang kena hantar juga anak-anak ke kelas swimming. Biasanya belah pagi, tapi disebabkan swimming pool digunakan untuk acara antarabangsa, so jadual kelas ditukarkan ke petang.

Hari ahad plak ikut En.Hubby pergi shooting. Cheeewah, haaa terperanjat dengar. En.Hubby saya bukan artis tau, tapi ni diorang shooting untuk commercial iklan untuk cooperate. private, tak boleh dijadikan sebagai tontonan umum. Bukan yang gitu-gitu tu tauuu....! Gila! kalau ada yang pernah baca pasal N3 En.Hubby Pergi Shooting dulu tau lahhh... nanti saya plan nak up N3 jugak pasal En.Hubby pergi shoot kali ni sebab saya ada kat lokasi kan. Hehehehe.... 

Malam semalam pown tak ketinggalan tengok bola dengan kawan-kawan En.Hubby dekat kedai Mamak. Huhuhu...macam manalah boleh seri kannnn. Tugasan berat sikitlah kat Thailand nanti. Mesti menang atleast 2-0. Sama-samalah kita dolakan Harimau Malaya yeaaa.

Hurmmm banyak sangat nak cerita kannn... Tapi masa tak mengizinkan. Saya kena baca buku sebab saya ada paper pertama Jumaat ni. Then paper kedua pada 23 Dec dan paper ketiga pada 29 Dec. Haaaa, tu yg tak dapat joint GSF Gathering. You all ada baca N3 kat blog Mama tak pasal ATURCARA SEPANJANG GATHERING GSF? Yang tak dapat pegi mesti jeles kannnn..... banyak aktiviti-aktiviti menarik. Tapi walaubagaimanapun saya tetap akan beli T-Shirt yang gojezZ tueee..

Malam ni En.Hubby pergi shooting lagi, taktaulah pukul berapa balik. Malam ni jugak aqil dah start semula kelas mengaji dia sebab ustazah dah balik dari Makkah. Malam ni jugak saya akan teruskan membaca untuk dapatkan keputusan yang cemerlang. Alhamdulillah, result untuk assignment dah keluar. Ada juga bekalan, sebab markah lulus dah ada. 

Alhamdulillah, nampaknya hantaran saya ke GSFian dah sampai (antaranya dah buat pengakuan). Syukurlah, sebab saya tak pernah buat normal pos untuk barang. Ni hanya cuba-cuba, tue yang letak stamp sampai singgit 2. Tapi sebenarnya ada sedikit lagi belum di pos kan, sebabnya saya tak sempat. Haritu masa saya pos yang round pertama tue saya kan cuba-cuba jer. Stamp pulak habis, tak cukup, kena beli dekat pejabat pos, malas. Sampul pown tak cukup (hehehe sabor jerlah). Tinggal kalau tak silap ada 6 orang akan dapat tak lama lagi. Sebab saya dah beransur baik, esok saya akan ke pejabat pos beli stamp dan pos kan terus.

Hurmmmmm....itulahhhh. Demi Masa kannn. Memang kita akan cakap tak sempat, tak cukup masa, kejap-kejap, walhal putaran masa tue sama jer hari-hari. Sepatutnya dah lama hidup nie dah biasa dengan Encik Masa dan sepatutnya dah boleh manage En. Masa dengan sebaiknya. Takpalah, bagi yang saya tak muncul di blog-blog kalian tue bagi tahulah. BW saya boleh buat di office jer sebab guna handphone jep. 

Okeylahhh untuk malam nie. Rasanya dah banyak sangat membebel. Bosan pulak korang baca.

OK Tata Titi Tutu.... Takda gambar malam nie :)



:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

21 comments:

Cikrosecute said...

Good luck untuk exam ya....

Chic Na said...

jaga kesihatan, get well soon akak. nanti dah nak exam. good luck. :)

LYAfrina said...

Cim..1st nak ucap terima kasih atas surprise kali ke-2.... lya dh terima inai tu.. sungguh..sgt2 hargainay/..
x sabar nk main2 inai dgn asya..asya la paling teruja..sbb ni 1st time dia nak pakai inai ni

LYAfrina said...

samb ....

lya doakan moga akak beransur sembuh yer.. & gud lck utk exam..moga dilapangkan dada tk tempuhi ujian tu

Miss N™ said...

wahh..dalam tak sihat, masih aktif lagi kak nienna ni..hebatt.. :)

apapun kak, terima kaseh sekali lagi mengenai inai tu ya.. :)

dan jangan lupa jaga kesihatan..!

Nurul Says said...

jeles ok tengok pengakuan semua tuu hahaha

Arina Shamsul said...

semoga Allah permudahkan setiap urusan kamu dear :) good luck 4 everything :)

Anum said...

good luck

Fariz Reza [FR] said...

kak CM....malaysia seri la dengan thailand hek hek...

nnti mintak MC dengan sy tau..sy nnti bakal MA hehehehehe

from:

Fariz Reza Dot Com

Deq's Qienz said...

kak nina..tima kaseh ats kiriman y diberi tuh..tharu saya..tak sangka akak ingat jgak gan sya nih..tp lum sempat up n3 k..insyallah tiada aral nt sy up..akak tak sihat ke..take care ya byk2kan berehat.get well soon ya.

TiranaAduka said...

salam cm
Tirana aduka doakan semoga dipermudahkan ketika exam nanti.amin amin amin.

Mrs Velentine said...

wah hubby shooting yea kak...dah baca pengakuan depa yg dah dpt...t-shirt tue cantik tapi Mama belum bgtau harga

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kak niena tima kasih atas kiriman tu
akak moga cpt sembuh yer...jgn lupa mkn ubat...wani doakan akak cpt sembuh n dipermudahkan utk jwb exam nanti..In Shaa Allah

lelamaisara said...

terima kasih kak atas kiriman tu..saya dah pakai dah pon....hehehe

good luck untuk exam ye kak..:)

dya nasir said...

dya dh dpt inai tu..thanks tau kak..mama dya yg suka..dpt inai

dieyna said...

Terima kasih .. dah dapat inai tu... dah terconteng di jemari hannah pun... jaga kesihatan elok2 nak exam ni...

Si Matatajam said...

Take care Kak Niena..bleh la kami berinai secara berjemaah..hi hi..

Unknown said...

xpe kak... deqla pun baru berksmptn jengok ni..huhu...good luck tau!

Cik Ai said...

tima kasih CiM bg inai tau..suka sgt tau..nti nk pakai mlm ni.heheeh

pasal ghatering tu..nti kita org up la gambo tuk CiM tgk..kira bleh juga CiM tgk wpun x leh join kan.hihi

sedih lak br dok best2 nk jumpa Cim..huhu

Liyana Anuar said...

akak mmg bz..good luck utk exam ye kak! :)

9n0L4 said...

saye pun baru update. huhu. 10 hari dh bisu je. tak sabar nak balik tgk inai sampai ke tak. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...