24 March, 2013

Acara Panas : Formula 1, Sepang

Menuju ke Sepang Circuit....

Sunburn lah... (dahle memang ireng)

Masih belum ada GSFian yang melapor diri untuk berdiner dengan saya malam ini....huhuhu...

Pengumuman:
Saya tak ada aktiviti selepas pukul 6 petang. Jadi....tak tahu nak gi mana sebab en.hubby ada kerja malam ni di Sunway Hotel. Huhhh!! Disebabkan en.hubby ada kerja penting, saya tak dapat tengok konsert pistol dan mawar malam ini.....

♥ Sweet Child of Mine ♥


:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

15 comments:

Si Matatajam said...

Bestnya kalau dapat jumpa akak...bila nak mai langkawi?

Solehah Shamsuddin said...

sori xdpt ikut kak. jauh sgt ni

Cik Nur™ said...

dsepang dekat dengan dengkilkan....
tak nak jumpa yana ke...?

akak..ireng tu apa???

Riedaffya ibrahim said...

wah...nak berdate ye..

Yumida Huda said...

nak ikut...tp jaoh..woh..woh...
kim salam kat spek akak

Yana Libra said...

a,ahlah..sepang dekat ngan dengkil..akak g sepang ke rupe2nye..huhu~

nuyui a.k.a miss YUI said...

msti ada nak tu..

nanieybarnieylurviey said...

Waahh manyak syok la weekend ni ye

9n0L4 said...

wohooo. si dia tgh layan tgk live kat tv. :)

nea lopah said...

Ooo..best nya!

Chic Na said...

bestnya tgk F1 kat sepang circuit! ;)

Cik Aini said...

amboii..menyempat lgi tuh senyum snap pic bagai.hahahaha

Deqla Manjew said...

sape tukang snap gmbo cantik tu kak? hihi

Kesuma Angsana said...

wah seronok sgt tu!

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kak niena ni mesti suka xtvt lasak2 kan tu yg minat bola la f1 la kan hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget