26 March, 2013

Terima Kasih Power Bank

Percutian yang panjang......

Bagi yang mengikuti blog ni terutama GSFian, pasti tahu apa saya dah lakukan sejak hari Sabtu yang lepas. Perjalanan yang sangat panjang..

Hari Sabtu lalu saya sekeluarga telah menaiki keretapi dari JB menuju ke KL, memakan masa selama 8 jam di atas landasan. Penat jugaklah, tapi sangat menyeronokkan. Sebelum ni kami hanya berkeretapi dari JB ke Kluang saja, mengambil masa lebih kurang 2 jam. InsyaAllah kami akan pergi lebih jauh dengan jarak masa yang lama dengan menaiki keretapi.

Kemudian di hari Ahad yang panas dan bahang, saya dan en.hubby pergi ke Sepang Circuit menyaksikan Perlumbaan Kereta bertaraf dunia iaitu Formula 1. Nanti saya akan up entry untuk pengalaman yang awesome ini. Malam pula jumpa seorang blogger di Summit Parade sementara menunggu en.hubby menyiapkan tugasannya di Sunway Parade Hotel. Saya berlegar-legar di bandar KL sehingga jam 1 pagi. Just imagine....hahaha...

Hari Isnin, saya seisi keluarga berjalan-jalan di Selangor. Kami sempat jugalah ke i-City Shah Alam. Pagi tadi pula, jumpa seorang lagi blogger di Klang. Owhhh ya, jumaat malam sebelum bersiap-siap ke KL, saya jumpa seorang blogger yang datang dari jauh, dari KK ke JB. Cerita saya dan 3 orangg blogger ni akan di publish insyaAllah dalam masa terdekat ni.

Sekarang pula.... saya sedang dalam bas menuju ke Johor Bahru.

Dan penyelamat kami selama beberapa hari ni adalah.... YOOBAO the power bank dengan kapasiti 11200mAh. Terima kasih en.Yoobao. Khidmat anda sangat bermakna bagi kami.

*semua orang wajib ada power bank, lebih-lebih lagi yang ada penyakit MOBIFOBIA.


:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

16 comments:

Unknown said...

jalan2 cari makan
sronoknye akak dpt jenjalan

Unknown said...

Bestnya jalan-jalan.

E'in said...

kite pun dh ade power bank... hahahaha

Chic Na said...

jalan2 sambil jumpa kawan2.. syoknya dpt tgk F1.

LYAfrina said...

lya x miliki lg power bank ...

kinara kinatara said...

stuju kak..penting untuk kecemasan jugak tu...huhu...bila lah kina nak ade benda tu..:)

Miss N™ said...

dia mcm batery tambahan ye kak..
Nur rasa pakcik Nur ada...

Unknown said...

wah seronok ye jumpa blogger..

nuyui a.k.a miss YUI said...

lama yui tak nek ketapi..

Unknown said...

kesemua blogger tu dah tau sape...kohkohkoh...

Unknown said...

best arr ada benda tuu...
ehe
mmg diperlukan sangat kalau nk g travel

wah siapalah blogger bertuah tu yer..kikiik

Mrs Velentine said...

dah tau sape blogger tue..hehe

Si Matatajam said...

Jejalan sakan Kak Niena..bagus yek power bank tu...

Cikrosecute said...

seronoknya...untung...

9n0L4 said...

saye pun ade satu power bank ni. hehe.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

pakai smartphones mmg kena ada powerbank kan...wani pn pakai powerbank YOOBAO juga hikss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...