04 March, 2013

PRAY FOR SABAH

Jom lupakan sengketa antara kita, kita bersatu demi sebuah negara tercinta Malaysia, Tanah Tumpahnya Darahku!!!

Marilah kita sama-sama mempertahankan Negara Kita Malaysia, ketepikan semua fahaman politik, berfikiran natural, dan berhenti berbalah dan salah-menyalah antara satu sama lain.



sumber : fb Afdlin Shauki

:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

19 comments:

Yana Libra said...

harap isu ni dapat setel dengan segera. lindngilah semua org di sabah sana. Amin..

azievee said...

BERDOA AGAR SEMUA RAKYAT MALAYSIA BERSATU PADU TANPA MENGIRA PEGANGAN POLITIK BAGI KEAMANAN TANAH AIR KITA YG TERCINTA

Zaza =) said...

semoga mereka di sana berada dalam keadaan baik..moga ALLAH melindungi mereka..amin..

Cik Nur™ said...

suka pic kat atas tu..yup..!
Kita kena bersatu...

Jangan berhenti doa untuk Sabah..
Al-fatihah buat perwira yang terkorban...

Karukord jagau said...

moga semuanya dpt selesai dgn aman secepat mungkin...amiiiinnn

N.Aima K said...

entah apa2 je lah berita kat tv tu..rakyat sebok berperang pemimpin sebok demo/saman nak kenakan sesama sndr..haish

nik ros said...

moga tragedi ni berakhir.Al-Fatihah untuk pejuang yg terkorban

Cik Aini said...

moga Allah permudahkan segalanya dan kembali seperti biasa..amin

nuyui a.k.a miss YUI said...

sma2 kt doakan..

Deqla manjew said...

let's pray for them! for sabah! i love sabah! yeahhh!!

BaNu Syah said...

pray for sabah..moga semuanya dpt diselesaikan dgn baik dan secara aman..

Nafira usof said...

setuju dan sokong sangat2!!
mungkin ini hikmah yang Allah nak beri kat seluruh rakyat Malaysia tanpa mengira pahaman politik.
kena bersatu! Jangan berpecah belah!

pstt~ suka sangat ngan picture tuh! nampak sangat2 melambangkan semangat patriotik~ kan bagus kalo macam tuh~

Chic Na said...

kalaulah semua bersatu. hope cepat2 berakhir. pray for sabah.

Ema Blog said...

semoga orang di sana kembali aman seperti biasa..

LydSunshine said...

Indahnya jika semua pihak bergabung dan bersatu padu mcm gmbr kat atas tu.

Mrs Velentine said...

tq kak...pray for sabah

Zamri said...

Pray For Sabah

9n0L4 said...

moge sabah sentiasa di lindungi Allah. cepat la setel sume isu ni.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

semoga sabah kembali pulih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget