06 March, 2013

Pemenang Untuk Teka Saya Di Mana?




Haritu saya jalan-jalan membeli belah di sebuah shopping kompleks. Actually dah lama tak ke situ sebab almaklumlah kannn....kat JB ni memang banyak shoping kompleks. Jadi tumpuan tu taklah tertumpu pada satu shopping kompleks jer.

Disebabkan saya mendapat cabutan bertuah voucher RM300 pada Malam Dinner CNY syarikat baru-baru nie, jadi...saya memutuskanlah untuk ke Jusco Bukit Indah, Johor Bahru.

Nak share sikit gambo masa Malam Dinner CNY tue...

 

Masa ni lah saya dapat voucher RM300 tue. Yang tengah tu kenal tak? Minah tue dapat I-pad mini tau pada malam tue. Giler bertuah lah kannnnn.....



Dengan office-mate, semua ni budak-bidak lab. ada sesiapa yang kenal sesiapa disitu??



Ihiksss...sambung semula cerita ke Jusco Bukit Indah, Johor Bahru. Waktu tu dah pukul 8.00 malam, tak ramai pula yang membeli belah pada malam tue, jadi kami dapatlah tempat parkir berbunbung yang ala-ala hutan huja  tropika ni. Nampak cantik pula, tu yang ngengada buat N3 tegezut. Tapi ada jugak yang teka betul tue walaupun tak tepat, haaaa ni nak bagi hadiah lah yea.

Tahniah pada :-

1. Cik Nur (GSFian)

     



2. auRoRa^boRealis (ihiksss...dia ni satu office saya)

                               
3. Farah Zamri (Ni kena bagi alamat)

Nanti saya pos hadiah yang tak seberapa tue sebagai kenangan.


Yang lain-lain tue...terima kasih kerana mencuba. Ni lelamaisara  kata nak datang tolong kemas rumah. So, bila tue yeaaaa....?






:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

12 comments:

Mrs Velentine said...

tahniah semua

Anum said...

tahniah

Unknown said...

Owh deqla teka apa hari tu yer? haha ...tahniah utk smua..kak gojesnya!! ;-)

auRoRa^boRealis said...

esok claim hadiah ea.hhehhe

Chic Na said...

bestnya shopping voucher RM300. huhu.. ramainya ahli2 lab akak. hehe..

Abang Karu said...

nama aku x de pun huhuhuu

Miss N™ said...

wahh..terima kaseh Kak...
tak sangka tepat tekaan nur...

hehehehe

9n0L4 said...

bile pulak main teka teka ni kak. huhu. tertinggal dh saye. huuu.

TiranaAduka said...

pergh! Jelos i. Hehehe

E'in said...

xde pun gmbr minah yg dpt ipad mini tu? hahaha

Cik Ai said...

jusco tu tmp Nur kak..mn lah dia x pandai meneka nya.hahaha

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tahniah!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...