13 March, 2013

WW : 18SG / 18SX / 18PL

LAWAK KE DER 2 TAK BOLEH BAWAK BUDAK WALAUPUN DITEMANI IBU BAPA???
APEKER?????

:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

22 comments:

BaNu Syah said...

mmg utk 18 tahun keatas tapi sstgh pawagam mmg boleh jer budak2 masuk..tp sstgh tmpat budak2 x boleh masuk..

nik ros said...

aik..bukan ker tu lawak jea.takkan budak2 tak blh masuk..huhu

jeBateja said...

entah...entah...kenapa erk...

Chic Na said...

erkkk.. kata lawak je.

Cik Nur™ said...

ohhh..kenapa pula..
just lawak je kan....

Telor Power said...

mungkin lawaknya ada unsur2 lucah atau unsur2 yg kurang sesuai dilayan oleh remaja ke bawah

Deqla manjew said...

haaa... ada yg gatai tgn pegi tepek mende alah tu kat situ kan?kan? pelik gak ni..xkan x leh masok.. 18sx ker derr?? kohkoh

Nur Emilya said...

Huhu, betul ke ni ? 18sx? Wow, nasib dahlepas hihi.

Che Rosliza Che Mat said...

mungkin lawaknya terlebih lawak kot...tue yg budak2 tak boleh masuk..

are_lin@yu said...

lawak yg melebihi had kanak2 kot..hihi

Mrs Velentine said...

ntah..mungkin sebab lawak yg x boleh didengar kanak2..

Deq's Qienz said...

best ke kak..maaf lama tak singgah sini.

Ema Blog said...

kenapa?..tak sesuai ke

Riedaffya ibrahim said...

xtau lak bdk2 bwh 18 xleh tgk

N.Aima K said...

adakah lawak yang disampaikan x ada moral value? huhuhu

Cho Zila said...

ada yerk.. alamak tak tahu lak...

Nafira usof said...

laaa.. ye ke?

Cik Aini said...

akak dh tgk kn..mmg ada unsur yg x sesuai ke smp budak2 xleh ikut skali..

Yana Libra said...

kenape ye?

TiranaAduka said...

uik.persoalan ni? Adoi

9n0L4 said...

ape yg 18 sgt tu kak. bace paper smlm pun kecoh hans tak puas hati.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

xsesuai utk budak2 lawak apa la yg dorang buat tuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget