03 March, 2013

JOHOR DT berada di tangga teratas Liga Super 2013



Yeahhhhh!!!! Dengan kemenangan JDT dengan Negeri Sembilan semalam, 1 berbalas 2 telah meletakkan JDT dengan rasminya di tangga teratas dengan kutipan mata penuh semalam mengumpulkan mata 16 menandingi 11 kesebelasan yang lain.



Saya berada di dalam stadium semalam bersama kelompok penyokong tegar JDT iaitu B.O.S yang telah menggegarkan stadium lain meniup semangat kepada pemain-pemain dan turut disertai oleh penyokong-penyokong lain. Stadium penuh malam semalam, ribuan bersorak setelah gol pertama menyamai Negeri Sembilan yang disumbatkan oleh Kamarul Afiq pada minit ke-83'. Sorakan terus tanpa henti dan membuahkan gol kemenangan oleh Awe, Nurul Azwan Roya pada minit ke-90'.

Bagi yang menonton siaran langsung di saluran 810, pasti ramai yang tertanya-tanya, asap apakah yang menyelubungi tempat duduk penonton di satu sudut belakang gol Nogori Sembilan selepas gol pertama disumbatkan oleh Kamarul Afiq sehinggakan permainan terpaksa dihentikan buat sementara waktu disebabbkan asap tebal menyelubungi stadium. Haaaaaaahhhhhh!!!! Jangan marah, asap jer pownnn.... Meh tengok sini;



Itulah tanda....
- MERAH BIRU ITU JOHOR!!!

Mereka itulah penyokong tegar JOHOR DT, Boys.Of.Straits (B.O.S). Lihatlah kehebatan mereka, bunga api juga dilepaskan di luar pagar Stadium selepas gol pertama JDT sebagai pembakar semangat kepada pemain-pemain.



Dan saya......berada dalam kelompok mereka!!!!




Dlm keadaan kita bergembira..marilh kita sama2 MENDOAKN kesejahteraan dan keselamatan rakyat di Negeri Sabah ..INFO TERKINI ATM SEDIA BERPERANG DGN PEJUANG SULU.. WALAUPOWN DGN MENGUNAKAN JET SEKALIPUN..SAMA2 KITA MENDOAKN KEJAYAAN ANGKATAN TENTERA MALAYSIA...AMIN..

ATM kini berada di tangga ke-2 Liga Malaysia.





:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

15 comments:

Yumida Huda said...

yeah..bersama wartawan cim...

Cik Nur™ said...

tahniah Johor.... :)

Chic Na said...

yayyy.. like like.. :)

Mieya Atiera said...

tahniah !

are_lin@yu said...

wahh semangat kak tgk bola..hihi..penjaring sapa kak?hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

tahniah2 =)

Deqla manjew said...

tahniah JOHOR! wah2.. semangat akak kite nih kalo tgk bola...

lelamaisara said...

yeahhhh johor menang.....caiyok caiyok...;)

Miss Volvo said...

aku tak minat bola antara negeri2 dalam malaysia. aku suka tengok kalau malaysia lawan negera luar :B

Mrs Velentine said...

mercun...kalau mcm ni kena denda ni...huhu..apa2pun tahniah JDT

Nyue said...

tahniah johor..

negeri lain main mercun xde nye nk kne denda..huhu

Cik Aini said...

yeahhhh
no komen.hahaha

Cik Aini said...

yeahhhh
no komen.hahaha

9n0L4 said...

tranung akan mandaki dan daki ke atas. sikit sikit dan sikit lagi. hehe.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tahniah johor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget