25 March, 2013

Pertandingan 'REMAJA, PUTERI & WANITA ANGGUN'


Selamat pagi....ehhhh dah nak tengah hari. Salam Isnin, pada yang bekerja tu selamat bekerjalah, sebab saya masih bercuti hari ini.

Hari ni saya nak mempromosikan Pertandingan WANITA ANGGUN yang akan dijalankan pada EXPO PENDIDIKAN, KERJAYA & KEMPEN KESEDARAN JENAYAH, AIDS & DADAH Anjuran ALUM NI SDARY, PIBG SDARY, SDARY & KRT Rumah Mara .

Bagi yang tinggal di Johor Bahru dan kawasan sekitarnya, jom ramai-ramai datang memeriahkan majlis. Program ini terbuka kepada semua tidak hanya pada warga Sdary sahaja.

Majlis berlangsung selama 4 hari 3 Malam di Perkarangan Sekolah Menengah Dato'Abdul Rahman Yassin, Tampoi, Johor Bahru.

*cerita dalam banner tu lain kali saya publish. Behind the story.....


:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

13 comments:

Farah Waheda Wahid said...

wah menarik ni...selamat mencuba kepada siapa2 yang nak mencuba tu...semoga berjaya... ^_^

9n0L4 said...

kalau kak niena masuk ni, knfem buleh menang. :)

nea lopah said...

Hamboi...dh macam jamu mak dara pulak. cim join tak?

Chic Na said...

akak masuk la pertandingan wanita anggun tu. :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

pertandingan yg menarik.

Yumida Huda said...

wooo..anggunnye diorang..jeles i..hikhik

Cik Aini said...

akak masuk eh?
kalo masuk nti jgn lupa story tau :)

Deqla Manjew said...

ada ciri2 wanita anggun jugak akak kite ni... kalo join gak jgn lupa story... ;)

Kesuma Angsana said...

untuk warga2 johor lah tu yeee

Cik Nur™ said...

ohh..inilah hasil yg di make over hari tu kan.. :)

izan mama mia said...

niena masuk arr...cam best je tuu

Mrs Velentine said...

kak niena masuk ker???

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kak niena join ker ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget