06 June, 2012

Wordless Wednesday : Merakam Bulan

Mood : Hampa
Kenapa? 

Tunggu punya tunggu punya tunggu... bulan & matahari tak menampakkan diri. Hajat hati nak melihat gerhana, tapi tiada apa dan tiada kata...

Jadi...takdalah rakaman gambar gerhana. Hanya ada gambar bulan mengambang di malam sebelum gerhana.



Cer teka ni siang ke malam???

Cer teka pukul berapa ni???

Cer teka tu bulan ke matahari???

Hahaha...taudah sumer apakah itu



:) singah sini lagi ya.jangan lupa komen tau (:

21 comments:

ezzyra said...

cerahnya bulan

Ayuni said...

cantiknye, td betul ke gerhana, bukan ke zuhrah lalu?

Cinta Misteri said...

hehehehe ezzyra & Ayuni...cam perli jewrr... agegege ;p

Koding said...

Singgah tengok gambar bulan...

Chic Na said...

tu matahari kan? hehehe.. frust, mmg tak nampak sbb sgt cloudy. :(

Cinta Misteri said...

Chic Na!!!!! sumer gamba di ambil pada waktu malam, ~10pm (mesti komen tue melawak perli aja kannnn)

Deqla manjew said...

indahnya ciptaan Allah... cantik gmbr..pakai kamera apa? hihi...

Yumida said...

cantiknye bulan..

Cinta Misteri said...

@Koding, silakn lah..

Miss BaNu said...

merenung bulan pujaan dilangit...ceewahh hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

nk dkt mgrb dah tu kan>>huhu..

wahida said...

hari ni blogwalking ramai blogger duk tayang gambar bulan..hehe...

Wanieys said...

subhanallah indahnya cipataan Allah S.W.T. tiada tandingannya

Yana Libra said...

itu bulan ke flash kamera?? huhu~

Masz Sidek said...

yg gambar last tu... tu lampu jln kan... hehehehe

Daddy Ziyyad said...

Okay lah tu..dah ada usaha...hihihu..

Saya sendiri terlupa nak ambik gambar!

Florist said...

:) takpelah.. janji nampak jugak bulan yang cantik tue :)

m.u.l.a.n said...

tak dapat amik pon sbb hujan lebat tiap malam...

Syida said...

Cantik nyer semua gambar kat atas tu. kalau buat gmbr yg ader perkataan yg bersemangat mesti best kn.
sorry lambat reply comment. sibuk sgt. n thanks 4 mengunjungi Glowing Snow :D

Solehah Shamsuddin said...

wah cantiknya bulan.cmne rakam ni ye?

9n0L4 said...

ohsem nyeeeee gmbr. kamera cap ape ni. huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget